time is gold

Wednesday, June 29, 2011

asal kau bahagia

Pagi itu, mood aku ceria. Apa yang menceriakan tidak diketahui.
Aku melangkah masuk ke office dengan senang hati.
Assalamualaikum.
Sunyi. Tiada sahutan salam.
Tangan aku terus mencapai suis lampu dan aircond. Juga plug computer.


Salam.          
Echah mu duk mano?

Wassalam. Aku duk tempat keje ni.

Mu keje kat mano?
Abes belajar doh ke?

Aku keje kat Jb ngan pak cik aku.
Dok eh. Aku cuti 4 bulan.
Mu buat gapo?

Aku duk saje je.
Tak da keje.susah la nk cari kerja.

Eh mu tau dok , noor  dah kawen?

Tau la. Tapi dio tak ajak pun. Dio kato tak sempat nak ajak.

Ye ke? Terasa hati aku.dio dok ajak kito.
Aku tau pun mak ana bagitau aku. Sedih aku. L

Biarlah. Mungkin dia terlepas pandang. Dok pun dia busy. Sebab tu xsempat ajak kito.
Eh mu nak kawen jangan lupo ajok aku. Aku nak jadi pengapit mu. Hehehe


Aku mesti ajok mu. Mu kan orang penting. HahahaJ
Ni aku nak ajok mu awal-awal. Aku nak bertunang raya ke 4 ni. Mu mari deh.

Ye ke? Tahniah weh. dengan sapo? Keje gapo?

Rahsia.nanti mu mari kita gossip la. Hahaha :p

Hehehe. Insya allah. Kalau xdok apa-apa aku datang la.



Tahniah kawan. Kau telah menjejak kaki ke jinjang pelamin.
Tahniah juga teman. Kau bakal menjejak ke pelamin.
Aku tumpang gembira teman. Gembira melihat kalian bahagia. 
Aku doakan kalian semoga bahagia ke akhir hayat.


                                                       sumber google

No comments: