time is gold

Tuesday, January 4, 2011

ko yang bengong


Hari ini hari ke-3 ak kat puncak alam.tempat baru..suasana baru..tempat belajar nak tiru cam oversea..ye ke??tak sangat kot..tapi bagi aku la..bangunan yang tinggi2..jumpa bakal2 doktor..chewah..best..leh usha2..bat gaya dorang pandang aku..hahaha..tak pe la..bia aku syok sendiri..hehehe
 Housemate ok la..giler2..lebih2 lagi cik husna ng cik john..tambah lak ngan cik amber,cik aney dan cik caca..rumah memang riuh giler..rumah kitorang tak de tv yang lain sume ad..siap ada meja makan..so lepas makan mesti borak..ada je menda nak cite..pastu gaduh..sebab malas nak basuh pinggan kuali periuk dan semua tu..cik amber masak best giler..memang sedap..sem ni makin gemuk la aku..sebab ad tukang masak..hahaha..

Aish lam duk happy2 ni..ada gak masalah..mula2 kitorang ada 9..past kua 2 orang..ok la..ada alasan kukuh..yang sorang ni lak tiba2 nak kua gak..ko pehal..ari tu beria nak sangat..tup tup tak nak lak..alasan sebab tak de duit nak bayar sewa rumah..abes tu ko nak wt lesen keta buat pe??da tau xda duit tak yah nak buat lesen la..buat lesen pun ko duk kolej..

Ko ni kan memang selfish..haji bakhil..nyusahkan orang..ko ingat kitorang ni ad duit sangat ke??ak ni..pt pun xamek..tapi pandai2 la berjimat nak hidup..tu la duit ada..abeskan tok pakwe ko tu..kalu betul pakwe ko tu nak ko,dia tak kan guna duit ko la..ko ni tak leh pikir ke??ish..cop2..pehal lak cite pasal rumah tangga ko lak kan..sorry2..bkan pe ak dah geram sangat..sebab ko cik aney makn panadol.... pening pale..ko tau tak???ko ni memang..aku pun dah tau nak cakap pe..sumpah seranah ko pun,ko bukan faham..buat tak bersalah langsung kan??memang ko ni jenis muka letak kat b***** ke??

4 comments:

Bashtiah said...

Sabar ecah, sabar... Eh aku sunyi lah sini, baru terasa xde geng bila xterserempak ngan korang semua macam selalu...

aisyah ahmad said...

bash memang sabar pun..sabar je yg mampu ak buat..hehehe..ye ke??tak sempat nak g blaja berenang ng ko kan..nanti ada pe2 kitorg g la shah alam tu..hehehe

ngesngos said...

dah happy2 pun masih ada sadness?
chill la cahhh...
hmm miss you all guys!

aisyah ahmad said...

bese la fazz...manusia kan..hehehe..mis u too..bila la dpt lepak same2??