time is gold

Saturday, January 15, 2011

KHURAFAT + HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH = purse tertinggal

khamis lepas adalah heaven ok..xda kelas..
So kitorang yang memang kaki suka berjalan,menggunakan peluang yang ada..
TIMES SQUARE..ha tu la tempat yang kitorg pergi..mulanya malas betul nak pergi..sebab malas nak bangun pagi..kalau kua memang duit terbang la..

Tunggu bas dan bertukar2 bas..alamak.baru perasan..purse tak bawa..such a careless aku..
Nasib baik aku ni memang jenis suka simpan duit kat lam beg...buat tambang lepas la..
Aish..geram pulak aku..macam mane benda penting leh tertinggal..apa boleh buat..sabar je la..nasib baik kad matrik bawa..kalau jadi pe2,kad matrik leh gak jadi bukit bukti.aku bukan pendatang asing..

KHURAFAT...5 stars aku bagi..best..seram sangat ok..part  yang paling dalam van jenazah dan dalam hutan masa dia dukung mayat..pergh..menjerit aku lam wayang tu..kreatif betul syamsul yusof ni..memang tak dijangka..aku ingat ana@mak cik tu yang jahat..tak pun isteri dia..aish..salah pulak tekaan aku..tak nak cite lebih2..ye la takut ada yang belum tengok lagi..hehehe..biar suspen sikit..Jalan cerita dia pun ok..tak de la mengarut..senang nak faham.

Dari cerita seram bertukar ke seram kelakar..HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH..purse tertinggal pun boleh lagi tengok movie..hehehe..cerita da lame da..Cuma aku baru nak tengok..ak bar  nak berjinak-jinak minat tengok wayang..kalau dulu lau kawan2 keluar ngan aku..mesti tak dapat tengok wayang..ye la..tinggal aku sorang2..aku nak buat ape..sorry ye kawan2..sekarang aku dah mula suka tengok wayang..jangan ketagih suda..hehehe

Cop2..berbalik pada cite KAK LIMAH tu..ak bagi 4 stars la..boleh la tahan..aku gelak sampai terkeluar air mata..kelakar abes..yang si ucop ni memang tak boleh blah kan..masa lari takut hantu kak limah tu,leh lak dia bawa wheelchair dia tu..elok je berlari..hahahaha..tu memang bengong la...


ok nak g besiap..jap ag nak kua..hehehehe

No comments: