time is gold

Thursday, January 20, 2011

HOUSE WARMING PARTY

semalam hari rabu..ceh..padahal semua orang tau la.
ok2..kelas setiap rabu ada satu je..so kitorg plan pakai merah..nak kasi gempak gak..
cam dak2 lain cam nurse and OM.dorang ada baju uniform dorang..kitorang pn sibuk nak gak...
hehehe..so kitorang pakai baju merah..tak kisah baju pe2..janji merah..tapi ada gak yang tak pakai..kite bakor je..hehehe


Kebetulan pulak birthday classmate aku,LYNDA AFFANDY..
SO dia nak wat party la..tapi setiap rumah kena bawa makanan..ye la..classmate aku total 40..kalu da  student,memang tak de bajet la nak wat sorang2..so sepakat membawa berkat..aku and the geng buat air dan bawa jajan..ada yang goreng mee,nasi goreng..ikan terubuk goreng..tauhu jepun..mee hun goreng..fries..fried chicken..memang banyak la makanan..


Aku lak datang lambat..sebab ye la aku tak de keta..so tumpang leen..thanks ye leen sudi amek kitorang..hehehe
Da sampai tu,cam segan je..ye la.ramai pulak yang datang..ye la separuh kelas kot datang..aku ni pemalu sket..wek..sila muntah sekarang..hahaha..geng laki lak sibuk main poker..



Da semua setel..sebab geng leen goreng ayam kat sane..doa selamat dibaca oleh azfar..laki comel lam class aku..huhu..diikuti doa makan oleh chong..si bijak pandai class aku..



Da makan,da kenyang..ada game lak..KOTAK BERACUN@TRUE/DARE..so buat bulatan besar2 dan game itu bermula.diiringi muzik oleh leen.dan aku dipaksa main..padahal aku yang buat..adoiya..
Bila muzik stop,amek ko..nasib badan la kena buat apa..bagi makanan kepada orang yang kita suka la,sila tampar orang sebelah kanan la,kutip gelas dan pinggan lalu basuh,nyanyi lagu ,cite pasal class rep,macam2 la..tapi ada gak arahan yang tak best..sape nth yang buat..huhu

Then,best moment kul 12 bila tutup lampu,khai bawa kek tok lynda..semua nyanyi lagu birthday..tak ketinggalan tok zhafir..birthday dia hari ini..tapi zhafir kena sapu ngan sos cili..amek ko..kitorang nak happy kan dia..ye la..baru single je..hehehe

Pastu bergambar bagai..kutip pinggan,gelas dan sudu..masing2 pulang ke rumah dalam kepenatan..
Thanks again kepada leen..hantar kitorang..hehehe..sem ni aku rasa cam rapat ngan dak kelas..hehehe..ye la..sem lepas..class aku pecah kepada 4 kelas..so jpe kekadang je..sem ni jupe hari2..unite beb..keep in touch geng..


No comments: