time is gold

Sunday, January 23, 2011

RM 700 k SEBULAN

hari minggu yang berguna..
sebab ad PPKP..Program Pemantapan Kemahiran Pelajar..
mantap ke pelajar ??
aku rasa sama je..dulu hingga kini perangai sama je..
hehehe
sejak dari diploma sampai degree ada je modul yang cuba disampaikan...
masalahnye sampai ke modul tu kepada pelajar??

yang datang pun sebab TERPAKSA..
kalau tak kena tata tertib la..repeat sem depan lagi..
so pelajar pun datang..ada  yang degil tak datang..
nak kena bakor dorang ni..hehehe

aku rasa apa yang dorang cuba sampaikan tak tersampai la..
cuba korang pikir??tiap2 sem ad je modul tapi semua datang sebab terpaksa..
faktor lecturer pun boleh dikaitkan..
kalau lecturer tak best..bosan je..
ada yang tertido..
kalau dapat yang best..masa evaluate tu semua buat yang bagus..hehehe

tapi bagi aku,semua best PPKP..
aku memang tak bosan..
dapat banyak ilmu..chewah..
maksud aku,fasi aku ni yang jenis ska bagi maklumat..
so banyak benda dapat..


korang tau tak siapa yang makan gaji yang tertinggi???
RM 700 k sebulan..ni keje sebulan cuti 4 bulan..
CEO CIMB, Dato' Sri Nazir Razak..aku rasa la name penuh dia..
tapi aku tak sure gak..kalau salah tolong bagitau ye..
cuba fikir,apa yang dia nak buat duit banyak tu??
aku malas nak pikir..hehehe


No comments: