time is gold

Tuesday, January 11, 2011

ayat nak skema


Cukup seminggu di dunia alam baru..PUNCAK ALAM..
Wah terasa diri terlalu berdikari..bangun seawal pagi bukan seperti dulu..
Semata-mata untuk menunggu bas..7.30 sudah berada di dalam bas..aku pasti jika pelajar lain mungkin pada masa itu baru bangun..atau pun masih diulit mimpi..aku pun tak pasti..kerana aku adalah aku..hehehe

Sebenarnya tiada apa yang menarik untk minggu pertama..tiada masalah lagi..alhamdulilah..aku kena fokus tok sbjek  yang ‘sakit’ bagi aku..QMT 554,DATA ANALYSIS..subjek ini lebih kepada kiraan..atau pun ADD MATH..setakat ni baru belajar pie chart,bar chart,histogram,frequency table etc..aku mula risau..kiraan@kia-kira satu subjek ang aku lemah..ak lemah tanpamu..

Mungkin untuk minggu seterusnya aku akan mejadi THE HOOT@OWL  atau pun aku sendiri tak pasti..
MUNGKIN assigment,test@kuiz akan menyusul..kerana 28 januari bermulanya cuti Tahun baru Cina..GONG XI FA CAI..sama-sama kita nantikan..

p/s : masih terfikir2 apakah tajuk yang sesuai untuk BEL ( public speaking)??

2 comments:

Bashtiah said...

Ecah, aku teringat assgmt ETR The Hoot! Hahaha...ko ingat lg x?

Aisyah Ahmad said...

bash ingt la..kafe yang hebat..cume silap kt financial je..hehehe