time is gold

Friday, August 12, 2011

yang ditegur dan penegur

tepat jam 1.00 petang aku berjalan menuju ke Bank Muamalat.payment masuk.boleh bayar gaji pekerja.tak perlu pening kepala menjawab pelbagai soalan pekerja bertanya berkenaan gaji.


TUTUP. alamak.awalnya tutup.tengok jam di tangan.tidak bergerak.kena tukar bateri.

Ya Allah sudah Jumaat hari ini.12 Ogos 2011 bersamaan 12 Ramadhan.Alhamdulilah suku bulan kita telah berpuasa.memang patut ditutup kerana menghormati kaum Adam untuk menunaikan solat Jumaat.

setelah menukar bateri jam dan dikenakan bayaran sebanyak RM 12.agak mahal.aku terus menatap jam di tangan. pukul 1.30.

aku menuju ke CIMB Bank.ramainaya kaum Adam.tak pergi masjid ke?

balik ke office.aku terus update status aku.


kemudian mendapat 2 3 komen.
















susah ditegur.ditegur terus melenting.yang ditegur dan penegur sama sahaja.apa nak jadi.





p/s: tak reti crop.hehehe

8 comments:

misz molecule said...

ilek2 sudah...



sape makan cili mkesti dye rase pdas

Bashtiah said...

Heh. Macam2, cepat betul melenting. Anyway, aku pun tak terasa.. ;)

Aisyah Ahmad said...

misz:tu la pasal.tak perlu nk melenting kalau benda kita dh buat..

bash:hehehe

mykhalis said...

alaa..abg tu marah2 la pulak..ahaks

Aisyah Ahmad said...

khalis:dia marah sebab terasa la tu..hehehe

~izan~ said...

macam2 hehe...yg penting ingat mengingatkan...bukan tuding menuding kan =)

Aisyah Ahmad said...

izan:tu la.xda niat pun nak jatuhkan sapa2..kdg2 ada betulnya jugak..hehehe.

Gadis said...

sape makan cili dier la yang terasa pedasnyer kan..=)