time is gold

Thursday, August 25, 2011

Spontaneus Thursday # 2

handphone kesayangan berdering. nombor tak dikenali tertera.

orang tak dikenali : hello.

aku : hello.sapo nie?

orang tak dikenali : sayo posmen.

aku : nipu. ( spontan )

orang tak dikenali : ya allah betul la.sayo nok tanyo mano rumoh awok?

aku : bakpo ( kenapa)

orang tak dikenali : ado ore (orang) ata barang.namo dio bla.bla.bla.

aku : yo ko?(ye ke) mintak maap la abe.ingat saing sayo.dio berehi ( suka)  kenak ( kacau)  sayo.

posmen : nak buat rano ( macamane).sayo pun posmen baru sini. mana so(satu)  rumoh awak?

aku : masuk jalan bla.bla.jumpa simpe ( simpang) masuk kanan.bla.bla.

posmen : jupe doh ( dah jumpa)

aku : mintak maap sekali lagi.terimo kasih bayok ( banyak)

posmen : xpo.( tak pe)


ok.malu.


sumber google

No comments: