time is gold

Friday, July 29, 2011

kau tetap juara

bola.bulat.sfera.
bola sebiji tapi pengejarnya ramai.apa boleh buat,itu memang peraturannya.

aku memang tak minat untuk menonton perlawanan bola sepak.apatah lagi untuk ke stadium untuk menyaksikannya.sekadar menonton di rumah. semalam,perlawanan bola sepak antara Malaysia dan Singapura. harimau lawan singa. masing-masing hebat. tergerak hati untuk menonton perlawanan itu. tengok dari tv je.

perkara biasa  sebelum perlawanan bermula,para peminat tidak henti-henti memberi semangat kepada para pemain.walau menerusi facebook,semangat itu selalu ada.
 1.all the best malaysia!!
 2.good luck MALAYSIA !!!<3 <3 ngaaaauuuummm


 perlawanan sengit.sesekali geram bila tiada peluang untuk menyumbat gol.
Gol!gol!go!l.teriakan penyokong pada jaringan pertama. 1-0.


  1.we want more goal tiger!!
  2.gol ke?aku dengar  bola je sebab temgah kerja.radio je yang bunyi.
  3.one more goal.
  4.gooooaaall!! go harimau malaya go!!

 sudah terang lagi bersuluh.adengan drama juga wujud dalam arena sukan ini.
geram gila ngn drama player singapore.yg penting harimau malaya da tunjuk  semangat juang.go harimau malaya!

1.player singapore main tipu.
2.player singapore ni manja.skit2 saket.skit2 saket!!
3.kemaiiiinn pula kau berdraaammaa. kau ingat ni sinetron Indonesia ke apa?tahu la camera  tengah rolling.tak payah nak ikut skrip sangat!!


pelbagai ragam.sakit hati. dorang sekadar buat-buat sakit dan melengahkan masa. dan kesudahannya hampa.sedih.tapi apakan daya,tiada rezeki untuk ke peringkat seterusnya. tunggu pada tahun 2018.
walau apa pun HARIMAU MALAYA tetap JUARA.
aaaauuuuummm


P/S: gambar tidak jelas.ada transalation.

2 comments:

misz molecule said...

orang rabun ke , tulisan tu yg kecik ek??

aisyah ahmad said...

tulisan kecik sangat...blur pulak tu..hehehe