time is gold

Sunday, December 26, 2010

terlambat suda


24 Disember 2010 yang lalu,keluarga kami telah menyambut ulang tahun bonda tercinta,Pn.Zaharah Mohamad dan Ahmad Daniel Hanizan anak saudara saya. Kononnya nak buat surprise..kami sepakat membawa berkat..dengan kerjasama abang ke-3 dan isteri yang telah menyediakan nasi minyak dan kek..duit2 di sponsor oleh akak ke- 4..chewah..ayat nak skema je kan..hehehe..
Tak nak tulis panjang2..sedikit ucapan untuk:
Mak

-         - Semoga panjang umur
-          -Murah rezeki
-          -Semoga tak marah2..hehehe
-          -Senyum sokmo..
-        -  Kami sayang mak..mak la segalanya..

Daniel
-          -Semoga cepat membesar
-         - Jangan nakal2..bentilah jadi kaki pkul..huhu
( dia suka pukul orang sebab terpengaruh ultraman)
- Semoga panjang umur dan murah rezeki

Sedikit gambar untuk tatapan semua..hehehehe

 ini lah anak buah aku(saje je interprem)..suku je ni..ada lagi..hehehe
 ini kek sponsor oleh abang aku yang ke-3..thanks bro
 ini lah insan yang diraikan..mak dan daniel..
 semua sibuk nak bergambar..yang tudung purple sebelah mak tu akak yang ke 4 dan yang tudungh hitam sebelah aku akak yang ke 5..
tu hadiah aku bg kat mak..jahat giler kan..bagi biskut favourite aku (lexus coklat)..hehehe.

No comments: