time is gold

Wednesday, December 8, 2010

tak yah nak sedih sangat lah

Mr.D dan cik H..
sampai hati tipu aku ye..
korang berdua memang berpakat ye..
ala sepandai2 tupai melompat,akhirnya jatuh ke tanah jua..
last2 aku tau jugak..
semoga korang bahagia ye..
jangan nak gaduh2..

n aku nak pesan kat hangpa..
mase awal2 ni memang la happy..
ye la..
'sayang menyayang..cinta di kenang( betul ke)..perasaan menjadi rindu'
ala lirik lagu jamal abdilah ng siti sarah tu..
semua indah belaka..
tapi bila dah lame2...
mulalah gaduh..salah sikit tak leh..
reply msg lambt pun marah..
tak msg pun marah..
bila gaduh..cm2 kua..
'culture shock la,liar la..ego la.penipu la..tak reti hargai la..
pe2 je leh kua..
sakit hati tak yah cakap la..

ish pening kepale mak..
mak pun tak tau nak buat ape..
boleh dia cakap mak ego??
boleh dia cakap mak penipu??
boleh dia cakap mak liar??
macam2 dia cakap kat mak nok..
sedih mak..
chop2..sejak bila jadi mak ni..
BERTUKAR..
kecik hati aku..
aku dah tolak ansur,dah trun level of ego.
dia boleh cakap aku menipu..
adios..badios..adoiya..
tak faham aku..
dush2..hati rabak..hati koyak..
bw hati ni jupe doktor pun,doktor tak sanggup nak jahitkan..


                                                           sumber;google






biarlah aku bawa serpihan hati ini pergi..
pergi jauh..
tinggalkan semua..
tak nak sedih2..tak nak nangis..
life must go on..

ok dear,im nothing for you..
let me go..i want freedom..
let me fly freely and away..





p/s:pang..tampar diri sendiri..sebab tak tau pe yang aku  ngah melalut ni..

3 comments:

apek poyo said...

lah..kesiah nye n3 nih..nape la ada org mcm tu..ni nak guna konkrit tak?nak tampal blk hati tu..baru keras...ekekekek

Anonymous said...

Cik Aisyah, mane adew tipu sayang. Kan dah bagi tahu. I ni shy shy cat tau dak. hahahhh

Hey, d0akan kami k. Ecececeh... hahah
Bahagia aku, bahagia ko gak taw..
Chill ookeh =)

Aisyah Ahmad said...

apek:xpe la..bia je gini..biarku bawa hati yg duka ini...chewah..ayt tak leh blah..hahahaha
yolah cik anoy..ko bhagia je la..ak da penat ng bahagia..hahaha