time is gold

Thursday, October 28, 2010

tak yah nak kecoh sangat la

orang lain pun belajar kat sekolah tu gak...
ye la korang abes belajar jadi cikgu..
kitorang ni belum tentu keje pe..
apa2 kaitan ngan sekolah korang je yang join..
korang ni cam VIP la kan..
ada kem ke pe2 ke cikgu jemput korang..
hari guru ke hari raye sume2 la...
 siap ada page tok korang punye u kan..

so tak yah nak semak sangat la pic2 kat fb..
tak yah nak tunjuk sangat lah yang  korang lah yang hebat..

2 comments:

noor said...

woeee...marah nmpk..
relak2...huhu..
biasela 2 wei..adat dunia..
haks2...wt dun know sudey..

HATI TERUSIK said...

hahaha..betul2 tu noor..:)