time is gold

Thursday, October 28, 2010

apa salah aku

aduhai..sejak dah bayar bil ni asyik online je..
hehehe..mestilah perkara wajib selepas solat...hehehehe

tadi g makan kat KFC seksyen 7..jalan kaki..
tak pe la..ada gak exercise..
masuk je pintu terus terpandang baju t-shirt putih..
cam kenal je mamat ni..
owh ok..rupanya member aku..
dia bersama dua orang perempuan..
sape dorang ak tak tahu..

ak order snack plate dan chezzy wedges..
bismilah..nyum2..makan dengan lahapnya..
ye la dari tengah hari tak makan..
makan sambil pandang mamat tu..
kenape ak message tak reply..
banyak kali gak aku pada masa yang berlainan..
aku ada buat salah ke..mesti ada yang tak kena ni..
tengah2 pikir tu..dia pandang aku..dia senyum..
aku balas senyman dia..tapi aku tak puas hati..
sebab kenapa dia tak reply message aku..

mamat ni pun bukan rapat sangat dengan aku  kat sekolah..
tapi jadi rapat sebelum masuk UiTM Shah Alam..
ye la..first time satu u..dulu dia kat perak..
pernah gak makan kat DC dengan dia..
dia banyak tolong aku...
tapi tu lah sekarang ni jadi cam ni lak..
tak faham aku..

ni satu lagi kejadian kat KFC..
tak sangka lak leh jadi cam ni..
ok.aku mengaku memang mulut aku begini.
kecoh+ becok..baru tahu kan..
tak suka tak pe..
sorry sebab mulut aku buat ko benci aku..

P/s:hati2 bila bercakap..pikir dulu sebelum cakap..

No comments: