time is gold

Friday, February 17, 2012

malam yang sepi,pak mat jual topi

Di suatu malam yang sepi,aku duduk sambil mengadap laptop kesayangan.Tangan yang memegang mouse terus klik new post. Kemudian jari-jemari yang tak berapa nak runcing terus menekan-nekan keyboard.Otak berputar ligat memerah idea.

Dan berakhir setakat ini sahaja kerana otak dan tangan tak mampu bekerjasama. Aku mahu tidur awal kerana awal pagi esok aku akan menghadiri kursus pra perkahwinan. Yela. Tengok kawan sibuk bertunang,aku teringin juga tapi sekadar menghadiri kursus sahaja.Calon belum temui lagi.Hehehe.

Selamat Malam.Semoga bila kita sedar esok,kita masih di bumi yang nyata.Insya Allah.

5 comments:

..cik gugu.. said...

t da ade calon trus kawen .. untunglah ;)

Jasman said...

o0o0o...nak kawen ni bukan calon semua je penting...sijil kawen teramatlah penting...hehe

Aisyah Ahmad said...

cik gugu:kan senang tak yah nk g kursus.prepare for nikah terus.hahaha

jasman:betul.sijil tu yg penting.hehehe

Am said...

xterfikir lagi nak pegi kursus tu.. adoi~ haha

Aisyah Ahmad said...

am:tak pe la.nanti dah tiba masa bole pergi.hehehe