time is gold

Sunday, April 10, 2011

be positive ok!

syuh..syuh..halau labah-labah..penuh blog aku ni ngan labah-labah..penatnya nak sapu sesawang yang banyak ni..
tu la sibuk memanjang je..tak sempat nak update..

A : sempat lagi update..padahal kerja banyak..
B : jap la..nak quick update je..

bukan sebab sibuk je, line broadband ni cam hampeh..
bayar mahal..tak dapat nak connect..bil dah bayar tiap bulan.
aku terus mencapai handphone kesayanganku..
terus mendail 1111.

A : jika anda pelanggan celcom sila tekan 1
B : tekan 1..

ikut arahan dia sampai dapat borak ng operator..
suara cm macho..orangnya mesti hensem..hehehe

operator : bil cik tak da masalah..
B           : habis tu np saya tak dapat nak conect??
operator : line ada masalah cik..kalau nak guna kena guna selepas pukul 11.45 malam..
B           : asyik masalah je.rugi la saya..tiap2 bulan bayar..selalu jadi cm ne..
operator : saya tak tau cik..memang note dia cakap boleh guna selepas waktu yang ditetapkan.

mana tak hanginnya asyik problem je..tiap2 bulan bayar tapi hampeh..tapi tak boleh nak salahkan dia..
mungkin main server dia buat hal ke..tu la kan.kadang2 manusia ni cepat betul melenting..salah sikit terus melenting..cuba la jadi positif skit..

p/s: pesanan untuk diri sendiri..sekian terima kasih:)

1 comment:

Nour Eyza said...

sape yg tak suka tu cah??
ish.. suka ati la nak tulis pe kan ni blog kita.. bukan pakai broadband dia pong! hahahaha