time is gold

Monday, February 21, 2011

thank you

fuh berhabuk blog aku..
nak dekat seminggu tak update blog..
biasa lah..masalah yang tak dapat dielakkan..
seperti tak bayar bil,sibuk dengan 'assignment' atau 'test'..
masalah aku adalah tak bayar bil..hahahaha
aish tunggakan berlambak..

selama seminggu yang berlalu..
seperti biasa membuat tugasan..menjawab kuiz atau ujian...
yang paling geram bila aku semangat 'study',kuiz dan ujian tak jadi..
'part' yang paling geram....
kena betulkan tugasan yang salah..
main badminton dan 'skipping'..
yeah..masa untuk kurangkan berat badan..
nak kurus 'slim 'macam artis yang g 'slim world' tu memang tak la kan..
so buat la aktiviti yang mengeluarkan peluh..
malam jarang makan..
makan roti dan air milo..
air milo??erk..rosak la cara pemakanan..hahahaha

yang paling menyentuh hati atau terharu adalah bila ada orang sanggup datang dari jauh
semata-mata nak jumpa aku..baru je sampai dari segamat terus jumpa aku..
hari-hari datang jumpa aku..teman aku beli barang dapur..pergi jalan-jalan..
bersabar dengan perangai aku cam hampeh..memang nak kena lempang..huhuhu


oh hati..hargailah orang yang sayang kamu..
terimalah dia seadanya..
sayang lah dia seperti dia sayang kamu..


aish..
tah ape2 ntah..
ok bye..
ops thanks again..thanks








p/s: ber'blog di makmal FF2..dan dikelilingi oleh 'makhluk perosak'

No comments: