time is gold

Sunday, February 13, 2011

jangan nak gaduh sangat lah

adat berkawan..
terasa hati ngan kawan..
kecik hati ngan  kawan..
rase nak tumbuk kawan..
gaduh ngan kawan..
perkara biasa.

kadang-kala,
apa yang kita buat,kita tak sedar,
benda tu menyakitkan hati kawan..
benda tu membuatkan kawan tak selesa..

kita manusia biasa.
kesilapan selalu berlaku..
bukan disengajakan.
niat nak bergurau.
tapi membuatkan kawan terasa..

kawan.
andai diri ini membuatkan dirimu terasa,
MAAFKAN AKU..
andai dirimu berkecil hati,
AMPUNKAN DAKU..
andai dirimu tak selesa dengan diriku..
atau berkasar atau salah,
TEGURLAH AKU..

aku hanya manusia biasa yang selalu membuat kesilapan..
kawan-kawan sekalian,
aku memohon seribu kemaafan..
walau bukan hari raya..
apa salahnya kita memohon kemaafan....
semoga ikatan persahabatan yang terikat berkekalan ke akhir hayat..
TERIMA KASIH KAWAN KERANA MENJADI KAWANKU <3



P/S: kepada sesiapa sahaja yang berasa diri ini kawannya..maafkan aku..
aku sayang kalian..
PEACE NO WAR

No comments: