time is gold

Wednesday, November 24, 2010

hidup sebelum mati

dari Dia kita datang,kepada Dia kita kembali..
sesungguhnya kita manusia di atas mka bumi ini hanya lah sementara sahaja..
tiada yang kekal kecuali Dia Yang Maha Esa..

minggu ni saja 2 orang kawan saya telah kehilangan ayah tercinta..
shamsul@sam arshad dan azlan@alan sabri..
ayah mereka telah kembali ke rahmatullah..
kerana sakit pe saya tak tau..
takziah korang..
banyakkan bersabar..
Tuhan lebih sayang ayah kalian berdua..
redha lah pemergiaan mereka..
saya tau perasaan korang..
saya pn pernah mengalami benda yang sama..
mula2 memang dapat control sebab kita da besar..
tapi bila dah lame2..memang teringat..
lebih2 lagi bila keseorangan..time nak tido..
air mata mesti melelah punya..
sebab saat2 tu mesti teringat punya..

ape2 pun..setiap orang akan merasa..
cuma kita tak tahu je bila..
so masa masih hidup..
penuhkan amalan dan ibadat..
chewah..hehehe
nasihat orang je reti..buat tak..

2 comments:

ika~~ said...

awk prnah mengalami?
kehilangan siapa?

neway al fatihah utk 2 org ayah kwn awk tu..

HATI TERUSIK said...

pernah..ayh saya meninggal bulan 5 yg lepas..thanks..