time is gold

Thursday, November 25, 2010

bosan lak..tak de menda nak cite..
jom tengok pic saya dan sedara mara masa kenduri minggu lepas...
 ni geng kuat makan..my cousins...yg baju merah tu rapat sejak kecik lagi..
 saya dan akak saya yang sulung..dia ni giler sket..hehehe
 bersama sepupu dan anak sedara..
 ha yang baju purple tu mak saya..yang kaler gold tu anak sedara saya.
 ni family sepupu yang rapat..saya memang selalu ng dorang..hehehe
 ni sepupu sepapat..sket je ni..
ni lah pengantinnya..kak nora dan abg zahidi..

 nila sedara mara..sket je ni..sebab yang lain ngah makan..
 ha yang ni family pengantin pompuan a.k.a sepupu2 saya
 ni geng2 kuat auta..orang2 penting..bincang sal bisnes la t..huhu
cindarella..cm barbie doll..

loh baru perasan..saya tak banyak gambar masa dia bersanding..sebab masa tu saya amek jubah kat u...so ni je sempat amek...huhuhu

No comments: