time is gold

Sunday, November 14, 2010

cuti sem bermula


Alhamdulilah akhirnya..saya berada di rumah..
Ye lah da lame tak balik umah..sejak raye 2 bulan lepas..
Kenapa dengan dapur rumah aku ni??
Bersepah..loh rupanya  tengah renovate..
Adoi..bersepah2..dah la berhabuk..

Tak sangka kan dah abes satu sem untk degree..
Ada lagi 1 tahun setengah..sekejap je kan masa berlalu..
Lagi beberapa hari dah nak raya haji..
Tahun ni bosan je raya haji ni..
Sebab xda orang balik..
Ye la cuti sehari je..
Auntie yang sebelah rumah lak g raye umah anak dia kat KL..
Lagi la sunyi dan sepi raya tahun ni..

Seriusly bosan duk umah..
Sebab tak leh kua g mane2..
Member2 tak balik lagi..
Nak kua pun bosan..

Cerita kat Tv hampeh..
Aku join anak sedara aku tgk channel Ceria..
So ari2 aku memang ceria...
Tgk cite hagemaru( cite xda moral), geng bas sekolah,ninja boy la..
Fukuchan la..yang best sekali tgk kampung boy..karya Lat..
Cakap pasal kampung Boy..teringat tgk buletin 1.30 tengah hari tadi..
Kampung Boy telah dibukukan dalam 15 bahasa asing.
Antaranya arab,jerman,english,dan p e ntah lagi..
Memang dapat sambutan dari negara luar..
Kat negara Australia,buku kampung boy siap jadi buku teks kat sekolah dorg..
Hebat..hebat..hebat..
Lagi satu Kampung Boy may be akan dipentaskan tahun depan..jadi teater..
Bangga aku jadi rakyat malaysia.
Tahniah Lat..teruskan karya anda..
Sokonglah karya tanah air kita..
Chewah..

p/s: ok2..sebelum tenet ok cepat update..
kat umah aku line broadband slow tahap cipan..3G ok lak..

No comments: