time is gold

Friday, March 11, 2011

pagi yang suram

taraaaa...yeah kembali ke ruangan meluahkan apa yang terpendam..chewah gitu..
semalam lepas jawab CTU..satu soklan satu minit..30 soklan 30 minit..
pakat satu kelas menyokong filem melayu..
HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA....cite sejarah tu..
tak pernah2 nak ambik 'port' nak tengok cite gitu kat wayang.
aku pun bukan kaki wayang..tapi sebab ramai nak pergi..aku 'follow'..
nak tengok kehebatan KRU buat filem yang abes berjuta-juta ringgit.
cite ni ditayangkan di 72 buah negara..negara mana yang ni aku tak tahu..
tapi yang tak 'best' dapat 'seat' depan sekali..tak da lagi depan ke?
cuba bayangkan macam mane kepala aku masa tu..
'sound' dan 'image' yang jelas..
jalan cerita yang ok... masa dorang berlawan pun ok..nampak 'real'..
tapi ada 'leakage' sedikit..
dah tak nak komen pasal cite tu..
sila pergi tengok sekarang..baru tau cite dia macamne..


hari ni nak nak keluar mencari sesuap nasi..
esok keluar mencari ketenangan..
lusa keluar mencari seekor kumbang..


p/s:cuba menjaga mulut aku sebaik mungkin agar tidak berbau 'busuk'..

No comments: