time is gold

Wednesday, August 25, 2010

so bad..so sad

Ya Allah..
aku tak tau pe dah jadi ngan diriku..
sejak dua menjak ni..
I have bad performance..
everything was bad..
im so sad..
i know that was my fault..

syah bangun dari lenamu..
jangan lalai ngan keseronokan..
pikir apa matlamat keluarga mu suruh masuk u..
belajar..belajar..belajar..
ingat tu..

bukan tak nak belajar..
dah mu nak pe??
mu mari belajar untuk ape??
nak berjaya..
nak berjaya konon..
jangan harap la nak berjaya dengan perangaimu..
kenapa??
salah ke??
memang salah la aisyah wei..
mu malas study..malas baca..malas buat ulangkaji..sume benda malas la...
ak bukan malas..tapi aku tak da masa nak study..
kelas sampai malam..
jangan wat alasan bodoh..
nak seribu daya..tak hendak seribu dalih..
cukup lah weh.
minggu depan cuti..pastu final exam..
weh jangan la cakap cam tu.. takut la weh..dah tak lama nak final..waaaaaa
risau aku....aku nak target 3 pointer ni..
eleh nak 3 pointer..macam mane nak dapat..pemalas..
ckup lah weh..cukup..jangan kacau aku..
aku janji lepas ni aku nak study..sugoh..
aku nak cari past year question..nak wat nota..
tak nak wat keje last minute..

p/s: semalam tido kul 5 pagi..ponteng kelas..sebab bengkak gusi..sakit wo..test fail..bed making..next week I will do the best..wish me luck..

2 comments:

Anonymous said...

caiyok2x..jgn patah semangat yer..

Aisyah Ahmad said...

hye..thanks ye..