time is gold

Saturday, August 21, 2010

BECAUSE OF YOU

berada di bumi Shah Alam lebih almost 2 months...
kalau dulu aku boleh je sabar..
tapi sekarang..
sorry ye..
aku bertolak ansur..
korang buat taik je kan..
bukan semua la..
certain people...
lebih2 lagi bile nak naik bas..
dah la tak beratur..
baru sampai main redah je kn..
suka hati ko je kan..
sampai buku2 @ fail kena muka orang pun ko tak kesah kan??
ko dapat naik pun berdiri jugak..
da tu tak reti nak bersabar..
lau dulu sku sabar je..bagi je orang depan aku naik dulu..
sekarang sebab ko aku pun berebut-rebut la jugak..huhu
nak naik lif pun sama..
ko da tengok orang menuju je lif..
ko boleh tutup pintu lif kan..
sebab ko jugak,ak wat cam tu kat orang lain..
tapi jarang la..eh tak pernah kot..hehehe
tak samapi hati la nak wat kat orang..
bukan nak tnjuk baik..tapi kesian la weh.
nak basuh baju pun sama..
ko baru datang..
ktorg da lama tunggu..
senang2 je ko letak syiling..
pastu tak puas hati..
ingat aku kesah ke???
setakat ni hal ni baru terjadi semalam..
tapi bab ni kena bersabar..
aku tak kan buat kat orang...
sebab kesian orang dah lama tunggu.
tiba2 kita datang nak guna dulu..
tak boleh la macam tu..
kena belajar bersabar..
'SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN'

p/s: kenapa masa kat atm kita beratur ok je..tapi bila nak naik bas berebut2..
pikir2kan..selamat beramal:)

No comments: