time is gold

Monday, November 28, 2011

Happy Sunday

Pagi Ahad,hari minggu. Sepatutnya hari untuk berehat di rumah setelah Sabtu berpenat lelah menganjurkan Seminar Grooming Embraces Personality ''Dare to Impress". Anjuran dari kelas HM 221 5A dan 5C untuk subjek Proffesional Development. 

Agak mendapat sambutan. Dengan kehadiran speakers iaitu En.Feriz Omar selaku President PROWARIS dan suami kepada Fifi ( Personaliti TV3) dan juga Rina Salleh ( Juara Gadis Melayu musim ke-3). 
Alhamdulilah,semuanya berjalan dengan lancar. Madam selaku lecturer kami jugak memuji. Mungkin akan mendapat markah yang tinggi. Mudah-mudahan. Amin :)

Kebetulan pula, kawan aku dari Terengganu dan Melaka menyertai seminar itu. Mereka pernah sekelas dengan aku sewaktu diploma di UiTM Alor Gajah. Pernah juga satu group assignment. Mana mungkin melupakan mereka setelah datang dari jauh. Mengambil masa yang ada untuk meluangkan masa bersama-sama. 

Menonton wayang mungkin aktiviti biasa bila keluar bersama rakan. Twilight : Breaking Dawn,Part 1. Oh aku sudah jatuh cinta dengan cerita ini. Memang aku tak pernah layan cerita ni dari awal, Tapi mulai sekarang aku akan follow cerita ini. It was awesome. Tak sabar aku mahu menonton part 2. Yieha. 
Menyanyi melalak juga kami lakukan. Dan selepas itu makan untuk mengisi perut juga window shopping.


Sebelum menonton

selepas menonton

Shamira (kiri) dulu dip sama2 tapi lain kelas sekrang dia ambik hotel


Ole-ole Shah Alam seksyen 18

karaoke time

dari kiri :eyza ( dip sama2 dan sekelas) sekarang satu kelas ng shamira.
dari kiri husna, saya, eamy ( melaka), shamira,eyza dan mira (terengganu)

dulu belum berpunya,sekarang sudah berpunya

dari kanan : hani sekelas dr dip sampai sekarang juga housemate.


dari kanan : husna classmate dari dip sampai sekarang.housemate juga

kami memang suka bergambar

dan kami lagi :)
p/s : terima kasih eyza, shami, mira,eamy, husna dan hani. semoga persahabatan terikat selamanya.
       thanks shami sudi ambik dan hantar :)
       

2 comments:

Nurul Ain said...

best nyer berjalan2...=)

Aisyah Ahmad said...

ala gadis nanti bole jalan gak.dengan yang tersayang lagi.hehehe