time is gold

Wednesday, September 1, 2010

penat la

awak tau tak??
saya memang degil dan keras hati,
 tapi saya tetap setia dengan awak..
sepatutnya awak bersyukur saya masih setia ngan awak..
kalau orang  lain saya rasa dah lama dorang tinggal awak.
awak pernah pikir tak??
cuba hargai saya..awak langsung tak hargai apa yang saya buat
terima lah saya seadanya..


awak tau tak??
kalau saya cakap sikit awak ikut apa yang saya cakap..
awak macam nak balas dendam..
semua salah saya..awak tak pernah nak puji apa yang saya buat
kebaikan saya tak pernah awak hargai..
awak buat saya benci awak..
awak buat saya menyampah..


p/s: entry merepek..sebab kebosanan..

3 comments:

noor said...

sabar chah...sabar..
bulan2 pose kena bykkan bersabar...

ngesngos said...

ye la merepek. baloh la tu

HATI TERUSIK said...

noor:sbr dh ni..lau tak dah lame aku mengamuk..hahaha
fuzz:mane ad baloh..ish2..tau2 je..