time is gold

Sunday, July 18, 2010

CO-CO

satu hari di pagi sabtu..

aisyah   : pak cik g TESCO tak??
pak cik : pergi..
john      : berapa ringgit?
pak cik : RM 12..

dalam kereta..
aisyah: pak cik dekat TESCO 2 ada bas tak??
pak cik: tak ada..ada cab je..

 aku rasa  macam jauh je nak pergi tesco...
tiba-tiba ternampak signboard...'SELAMAT DATANG KE KLANG'
betul ke pak cik cik ni??ntah2 nak pergi jual kitaorang..
alamak macam mana ni????

aisyah : usna,ko ingat tak jalan pergi tesco..
usna   : ingat..
owh ok..rasa cam lega..sebab usna ingat jalan..maknanya betul la pak cik ni bawa kitaorang..tapi tak puas hati sebab sampai kat Klang..

aisyah : john mu ingat jalan pergi tesco??
john   : aku tak tau la..

pak cik : dah sampai..nanti tunggu teksi kat depan sane( sambil jari tunjuk ke depan)

pak cik itu berlalu pergi..

aisyah : ok..ini JUSCO bukan TESCO..
john    : pak cik ni tak dengar kot..
usna    : ye la TESCO dan JUSCO cam sama je..


2 comments:

Nour Eyza said...

ini boleh mendatangkan marah sebab aku tak ada kan? hahah
bila korang pegi? sabtu?
klu aku ada aku ingt jln gak..
dpn msu kan? huuu

HATI TERUSIK said...

sapa suh ko balik??tgal ktorg b3 je..sedih..aah g ari sabtu..len kali kte g ye syg..
huhuhu